hockeysumering

som sagt sa akte jag och malin pa capitals traning i all hast pa morgonen .. ganska frant :) sag storstjarnorna , det ni ... autografer och hela skiten , dock inte for eget bruk men jag va glad anda .. nr 87 stirra ner mina brost totalt under signeringen ..


ovechkin nagonting ..

mike green och sa jag


jag traffade aven nylander , och jag gjorde ju saklart bort mig genom att inte veta ett piss om hockey sa nar vi far autografer sager malin tack sa mycket och jag bara tittar pa henne och sager : oj , ar han svensk?! lagom bra nar han star dar , aja ... sag aven backstrom och vi snacka med coachen ocksa ... dock forlorade grabbarna pa kvallen

CHOP CHOP

Kommentarer
Postat av: Soooa

haha är han svensk!, om det får dig må bättre så skulle jag inte hellr vetat vem de var :D ,

Snygg han mike va ;) du träffar många snyggingar där nere alltså! jealous

2009-05-19 @ 10:48:05
URL: http://missguerrero.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0