freeaking sunday !

söndagar är alltid lika tråkiga , speciellt idag,  känns som måndag ! och tyvärr är det inte det , får vänta ännu en dag på min sötnöt som kommer på torsdag :):):)

igår hade jag en liten egentid med två av mina närmsta vänner belinda och josefine , det va ytterst mysigt :) tycker om att spendera tid med er ♥ . vi åkte till maxi och shoppade matvaror till gårdagens tacos , blev mumma och extra toppen med rabbarberpaj till efterrätt , blev proppmätt iaf ! höll mig iaf inte till pointbudgeten , så det blir att jobba hårt nu i veckan för att förlora några hekto till ;)

blev även tacos idag, pjuu för att det innehåller mest grönsaker och inte blir så många points :) böt ut colan till vatten idag, nu är det färdigsmaskat för veckan liksom , måste bli lite hårdare , hehe . vem tror på bra resultat på invägningen på torsdag ?! INTE JAG ;) men skitsamma .. tar det som det kommer och låter det gå sakta , jag själv märker skillnad på kroppen nu . tyvärr har jag varit för lat för att mäta mig , hehe :P kan någon hjälpa mig ???

annars har jag inte gjort så mycket idag, gluttat på " i love u, beth cooper" , ganska bra . men har bättre filmer att titta på tror jag ;) men nu har jag iaf sett den . har spelat tonvis med the sims 3 idag också , ska nog spela lite till nu :D hehe . kan ju inte låta bli !

P.S tredje bloggdagen på rad ;) det ni  D.S


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0