You suck dick, I suc-ceed

Jag menar ingenting alls med rubriken, fastnade bara för det i en låttext  :)

Hade invägning imorse, är ashappy för att jag står still på samma vikt som förra tisdagen, kunde ju gått värre efter all alkohol, så jag är nöjd :) Nu är det bara att ta nya tag och bara fuska LITE på lördag då det sägs att björn rosenström kommer till kisa igen, men jag tvivlar !

Ikväll blir det mys med belinda, josefine och robin i pinnarp med lite grill och förhoppningsvis beachvolleyboll :) Riktigt rolig sport, trots alla blåmärken och skrapmärken.

Jag måste även tillägga att jag är nöjd med min header för nu :) Även om den är lite amatör , men vad gör det ?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0