manhattan & -5 kg

idag besökte man ju då självaste manhattan :) freja , guess what ? jag har sett massa ställen där dom spelat in sex and the city , coooooolt :D har även sett självaste frihetsgudinnan, empire state , rockefeller center och times sqaure :) så himla grym upplevelse .lätt värd tripp!
vi va uppe i rockefeller center, FYFAN SÅ FRÄNT :D såg hela innestan/manhattan . sedan vart det mat och toabesök , ett välbehövligt sådant , totally förstoppad fan :) men skönaste på länge . köpte inget mer än en fingerborg , kände ett måste där ;) varsågooo froj :D

åkte guidad tur på hur länge som helst , nu hoppar jag lite , men skitsamma :P såg också där tvillingtornen stod , det va en upplevelse att vara där faktiskt . såg dock ingen kändis , men många fina bilar . vi såg och hur stora kyrkogårdar som helst , det va läskigt stora .kan tyvärr inte lägga ut bilder idag heller , försökte . det blir nog bättre sen hos familjen .

fick ett mejl av garrett idag (pappan i min värdfamilj) , dom har fått reda på att det blir en pojke till, snart ska jag bilda ett eget fotbollslag :) är faktiskt nervös inför imorgon. jag och malin åker längst av alla och då bor vi typ närmast, SUCKS . så himla söta min värdfamilj är , städat som fan och kopplat in tv på mitt rum :P kan du göra det tills jag kommer hem mamma ? :)

vi såg också frihetsgudinnan som sagt , fast på långt håll för vi åkte båt fram och tillbaka mellan manhattan och brooklyn tror jag . det va rätt mycket humor på båten , lite hamstring och massa kort :)

på tal om inget så vill jag tacka älsklingspillan för tofflorna som jag fick i present innan jag åkte , fyfan så välbehövliga :) tack <3<3 och förövrigt har jag ätit en m&m på hela resan , satans bra :P det du mamma, be PROUD :D jag och malin löpte ju tillochmed efter ankor häromdagen. hehe . känner mig på topp liksom ;)

vad mer har hänt ? hm, jag tror jag fått med allting. eller nej . våran lärare står för dagens kommentar : americans like to do it on the floor :) heh , fast hon menade ju att barn gillar att göra läxor på golvet .

jaha , nehe . jävla skitblogg , den lägger inte upp bilder . jag tog iaf 204 st i bara NY idag ;) hehe . jag har lite bilder . nä nu ska jag fokusera på att linda ska fortsätta locka mitt hår , måste ju vara lite fin imorgon :D då smället det .


ha det bra svensar , saknad <3


CHOP CHOP


Kommentarer
Postat av: Freja

tack så mkt :D den fingerborgen ska få en hedersplats sen ;)

2008-10-24 @ 07:49:32
Postat av: millan

nämen hej du erica ;). kan ju säga att vi "töntar" som du säger, följer bloggen stenhårt du ;). men du ha det såbra nu fischii , tyckte förresten att det var väldigt generöst av dig att tänka på freja och hennes fingerborgs besatthet ;).

2008-10-24 @ 18:57:20
Postat av: pekka

hoppas du har de bra, o kommer du ihåg när din pappa skrämde dig,erika,,ha ha ha mvh,pekka

2008-10-25 @ 21:11:51
Postat av: älsklingspillan :)

jag visste att de skulle komma till nytta :)

jag saknar dej , är deprimerad som faan , suck "/

men vi ses ju om 51 v. ILY <3

2008-10-29 @ 16:34:50
URL: http://momento.blogg.se/
Postat av: erica

haha , vad söt du är :) nja om sisådär 53 veckor syns vi , ska ju semestra lite också :) jag hoppas du har det bra , du är saknad här <3<3

2008-10-29 @ 17:38:54
URL: http://sunlicious.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0