new york

HELLO SWEDEN , eller hallå sverige :)

Nu är jag äntligen här och jag lever livet. Än så länge är allt bara bra . har kanonsällskap , helcrazy :D

Flyget gick ju sådär till USA, först försening på Arlanda som ledde till att vi missade flyget i frankfurt, men vi gjorde det bästa genom att åka lite rulltrappa som va skitlång och sen sprang vi runt på flygplatsen och letade McDonalds men det gick ju också sådär . Blev aldrig någon burgare . Flygplansmaten sög , USCH OCH FY...

Höll på att inte bli insläppt i USA också , kärring ... hon klagade på mitt passfoto och att det inte va jag . Jag kom in och väskorna fanns med båda två :) Mötte upp au pair snubbarna och åkte fula bussar till skolan . haha . vi sjöng och hade oss. kan tala om att jag va ganska trött efter att inte ha sovit på 27 timmar . gooosh . de ni .  vi kom till skolan, blev bjudna på pizza , dom är ju inte gooa här iaf . Efter det och lite information så va det bara att bege sig till sina rumskamrater och därinne stod det fina våningssängar och gissa vem som fick en översäng , JAG . men har ju trevliga rumskompisar iaf.

Vaknade upp vid halv 7 imorse , alltså halv 1 hemma i sverige ;) gick upp och gjorde iordning sig för frukost. fick förövrigt kramp i vaden inatt också . naajs i översäng liksom . men iaf , mötte upp dom andra brudarna + emil och vi käka frukost . BAGELS , nu är jag amerikanare alltså . Sedan lektion vid 8.15 . haft skola hela dagen. en del suger verkligen på engelska , "I has 19 years old " , vad är det som är så jävla svårt med I AM ?!? vi har en korean som bara sitter och nickar till allt som våran lärare Lina säger. just det , vi är uppdelade i grupper efter hur vi ska åka i usa sen , så jag har träffat en del folk i området.  Fick en presentkorg från familjen idag också , CUTE :D ser fram emot fredag .

annars har jag bara fått skrattmuskler i magen idag , sjuka människor :) BUT I LIKE YOU ANYWAY . jag och malin jaga ankor idag , det va en syn . hehe . sedan har vi varit på sing-a-long och vi skulle sjungar en barnvisa inom varje land , vi sjöng givetvis små grodorna , finns på film :) vi va typ bäst . vi svenskar är bäst helt enkelt :D det roligaste va när bosnierna sjöng något och i slutet bara "HORA" och vi svenskar bara ÖÖH . undra om dom vet vad det beror . FREJA, fråga melita vad det betyder :D annars har vi suttit här och fick igång mitt internet för bara några timmar sen för att en snäll thailändska hjälpte oss svenskar som inte fattar något med ip-adresser och fanskap . komplicerade grejer . nu funkar det iaf och jag kan ha min första kontakt med sverige. det har tagits en del bilder också , får se om det går snabbt att ladda upp här och nu annars kommer det kanske imorgon . Det är rätt många som sitter på samma nätverk :P vi är ju trots allt 159 st från olika länder :)

ha det sjujävla bra i sverige , saknar er :) <3

mathilda och japaner i bakrunden :) haha , vi måste ju också få vara lite turister :Dflygbild från turen från sthlmgänget i frankfurt :)emil , sjukt skön norrköpingskille :Pen söt jessica i den långa rulltrappan i frankfurt :)sama och min kära dialektvän sofie i airbus från frankfurt:)folk och snyggbuss :Pbara som info är det brudarna framför och det stora huset framför dom har vi lektioner i :) ganska flott , utanpå iafvi har ganska roliga klassrum , känns som lekis igen :)snyggaste midsommarstång på länge , kul hade vi :) här har vi våra enda svenska killaralla människor får avsluta kvällens bilder , är även den sista bilden tagen sen jag la in alla bilder :) ha det bra i sverige , glöm mig inte och kolla bloggen ofta , ska försöka hinna med den .

nä nu ska jag borsta tänderna och gå och lägga mig , tror jag är sista svensk uppe , fast det är massa thaisar uppe också . HÖRS senare , <3


Kommentarer
Postat av: Amanda

naaw vad roligt Erica :) vart lite orolig att inte hört något från dig :)

2008-10-22 @ 10:10:46
Postat av: Josefine



Det verkar ju som att du har det bra iaf, och det är ju huvudsaken :)men halllååå, jag saknar dig <3<3<3

2008-10-22 @ 12:04:28
Postat av: Freja

Hora fanns inte sa melita . :P

2008-10-22 @ 16:11:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0