pjuuu

igår fick jag hjärnsläpp när jag skulle ta ut 800kr för att handla mat , jag stoppar in kortet,  knapprar in koden, väljer 800 kr, tar mitt kort & GÅR , smart erica . Så jag panikade lite igår.... idag ringde mamma banken and guess , mina pengar fanns på banken, för er som inte vet så dras pengarna tillbaka efter 90 sekunder , hehe . det va dom bästa 90 sekundrarna i mitt liv typ . kände lite lättnad imorse ja . skönt att veta att pengarna kommer tillbaka och att man inte är helt misslyckad :)

igår åkte jag upp till pillan och myste :) såg idol & desperata hemmafruar :D efter det åkte jag till belinda & rickard och checka in fiskarna (FULA) :D , och såg på so you think you can dance :)

idag tänkte jag dra en sista fotbollsträning för året , om vädret tillåter :S annars tänkte jag börja fylla i lite visumpapper, känns lite på tiden nu :P och betala räkningar , mindre roligt , men måste göras...


CHOP CHOP


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0