onsdag

höll på att skriva måndag på överskriften , blev glad över att det inte va så :)

idag har varit en lustig dag . firade laila idag på playdaten vi hade .. hade köpt en ballong och presenter ;P så vi lekte med ballongen och spelade in en film, ja jo det va ju jättekul :) två minuter senare fick jag lite lätt näsblod som blev en hel fors med näsblod .. laila lekte sjuksyster och gav mig massa papper , låg ner på golvet och det ska ju hjälpa .. aa eller hur .. det började rinna över i näsan och rann i ansiktet .. så jag ställde mig över vasken i över 10 minuter och det forsade ut blod .. läskigt mycket .. fick stopp på det till slut iaf :)
Laila bjöd även på brasilianskt kaffe och då vill jag bara passa på att säga DRA ÅT HELVETE svenskt kaffe för det smakar blää . brasilianskt kaffe är något utav ett under .. har aldrig druckit så mycket kaffe .. fick även smaka brasiliansk choklad .. gillar våran choklad bättre dock :D
Vi planerade även resan på söndag till Kingsdominion .. najsbajs . ska regna :) men det skiter vi i och hoppas på att köerna ska minskas .. hehe .

Ikväll blir det aupairmöte med camilla , då vi missade förra mötet , ups. så vi ska la ta och hitta på något efter det :) Händer faktiskt inte så mycket mer ... 3 timmar till idag och 6 imorgon .. sen är det långledigt :D sånt gillar vi .. ska fira malin på fredag som fyllde 20 år igår , grattis till henne .

CHOP CHOP

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0