back to work

haha, jag satt tidigare idag och klagade över att jag skulle jobba ..

min arbetsdag :
-börja klockan halv 2 , take the kids to the pool for two hours.
-glasskalas på donken :D
FÄRDIG

kortfattat : JAG ÄLSKAR ATT HA MORMOR HÄR :D


vi lekte i "svampen" , som vi kallar den ..

vi skuttade omkring och splashade vatten på varandra

de tre bröderna och simglasögonen :)

blake och max gaddade ihop sig

sweet dudes, chase tappade ju en tand på semestern .. han är tandlös :D

max är galen i vattnet, han har nyligen lärt sig simma också :D PROUD !

en kul dag i poolen helt enkelt


jag måste erkänna att denna dagen va inte så dum trots allt :D jag har nog aldrig haft så kul med alla tre pojkar som idag . vi gjorde vattenbomber , jagade varandra , simmade under vattnet , hoppade och gjorde trix.. tyvärr dog min kamera efter den sista bilden och jag kunde inte få med killarna på bild när dom hoppade i samtidigt hållandes i hand :) så jädra söta .. im gonna miss them.

jag kom nyss hem från sofie , hon åker hem till danmark imorgon :( kommer bli tomt på gatan må jag säga .. men jag har lovat att inom snar framtid åka ner till gröt-talande-lego-landet :) hehee. so nema problema .. vi köpte glass och tittade på filmen "coraline" , inte den bästa filmen jag har någonsin har sett .. men trevligt sällskap .. imorgon har vi bestämt att vi ska mötas upp och käka en hejdå lunch/frukost på våran favorit kina resturang :) sen lämnar hon mig vid 1 , själv börjar jag jobba vid 1 , fast jag ska dra med ungarna till poolen igen .. ska ladda kameran iaf, så jag kan få massa söta bilder på pojkarna :)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0