pannkaksäventyr

jag blev hungrig och bestämde mig för att ge mig på pannkakor ..



så som det odugliga i köket som jag är så letar jag fram ett pannkaksrecept på google och kommer in på www.pannkakor.se , hehe . skratta lite smått åt namnet. hittade iaf klassiska pannkakor och tyckte det såg bra ut ..


fick ihop en smet

förberedningar inför starten av brännandet..

..för jag ska väl inte ljuga om att jag misslyckades rejält ! slängde skiten och började om i en ny panna

och jag började iaf få lite hopp om godkända pannkakor

och mina pannkakor blev faktiskt inte så dumma

jag vet inte om jag själv skulle kunna godkänna mig i ordning och reda ?!

yummy huh ?

jag är glad att jag lyckades få mat på bordet :)


NU ÄR DET BARA DET VÄRSTA KVAR,  SUCK !


Jaja, jag är iaf ett pannkaksbak rikare nu iaf .. hehe

TTYL

Kommentarer
Postat av: David

Yummy!:D

2009-08-09 @ 19:39:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0