fittfinger !

igår kände jag mig peppad för fotbollsträning , men såklart sker det som inte får ske , mitt högra cpfinger får en felträff av bollen .. och jag fattar inte hur något så litet kan göra så ont ? självklart har jag kommit på att man använder ett finger mer än vad man tror . så nu är det bara smärta ! HATE IT !

va även på jobbcoachning imorse , haha . fick inte mycket gjort kan jag säga, men nu har jag avverkat en dag iaf . bara två kvar denna vecka ;) tänkte börja skriva personligt brev idag med , måste fan komma igång med det där :D men just nu är jag supertrött , tyvärr åker jag väl på matlagning senare ... men som tur är får jag se mina söta tjejer ikväll på en liten myskväll , sånt tycker vi om :) ♥


Kommentarer
Postat av: Ida

stackare :D jätte jobbigt med fingrar! får du hitta en annan hobby :P:D! hihi



När ska vi ses???

2009-12-15 @ 13:31:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0