efter läggdags

haha, det va lite knöligt att få ner allihopa idag . max tjatade om hur hans huvud inte va trött efter att han läst sagor för mig och inte tvärtom , och jag försökte med en " tyst och tänk på din födelsedag :D " blake va snabbt nere i säng , men chase däremot . han va lite svårare , han skiter i att borsta tänderna eftersom det inte funkat förut och han ändå fått gå till tandläkaren , vilken inställning ! :D så jag tvingade på han det där , och lat som han är " kan du gå och hämta min tandborste " , nää . latmask, det får ju göra själv ... " men det är sånt som au pairer måste göra , hämta tandborstar åt pojkar , slänga saker åt dom och så få dom att fisa " och fyfan vad jag känner en stinkande doft . vi låg dubbelvikta och skrattade åt den där doften , värsta på länge . så vi drar lite fishistorier och sedan fick han också släcka och lägga sig , gick bra . känns bra att han somna med ett leende på läpparna , även om man måste ta till kiss-och-bajs-metoden :P

så nu sitter jag här och tar det lugnt , måste snart lägga mig . för imorgon blir det upp tidigt och åka till IKEA . hell yeeah . ska köpa present till garrett som fyller år snart . sen ska vi käka köttbullar med. blir jag , johanna , mie och den nya östgötska au pairen i deras område , har inte träffat henne , men ska bli kul att höra dialekten :D hoppas hoppas hoppas den är grovare än min :P hehe .

max har även lärt sig ja och nej flytande så nu har han börjat poppa upp ur soffan och bara " NEJ ERICA , JA ERICA " :P haha . men det låter bra .

GONATT
CHOP CHOP

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0