rosa ska det va

killarna uppskattade bion iaf :) såg den vid 6 , stressade iväg vid halv och vi hann för att jag är så bra på att hitta :P det va ju en upplevelse för sig att ha tre pojkar med sig på bio . max som sitter och pratar hela tiden , chase som tjurar över att popcornen går åt för snabbt och blake som va lugn och njöt av filmen. efter filmen går vi ut tillsammans , iväg försvinner chase,  ropar på han , ingen chase! jag surar för att han är borta och iväg springer max, och honom vill jag verkligen inte tappa bort för han fattar ju inget , så jag sätter fart efter honom och han tjurar ihop och börjar skrika och lägger sig i trots på golvet när jag talar om att han inte får springa iväg sådär , i samma ögonblick kommer chase , grrr på han . men alla ungar är samlade iaf . vi går till bilen i regnet , SUCK , jag i mina foppatofflor :D vi åkte hem och jag gjorde lite macaroni and cheese . alla lyckliga och glada och sedan vart det sängen för hela drösen , tror max somnade sist faktiskt . en bra dag .

jag fick ju även lite presenter av min älskade värdfamilj , haha :) dom har fått in mig på nått rosa spår tror jag .


som sagt , ROSA :)
sjal från converse , skitnajs , lite choklad och ett kort.
i kortet stod följande:

namnen har ungarna skrivit själva , det ska sparas forewa <3

skulle egentligen peppat för fest nu , men nää usch . off som bara den ! jobbar till 11 , eller har ansvar till 11 . skoskav och skoproblem , TRÖTT .. gooosh , sovmorgon imorgon :) hoppas på ett nattligt samtal från johanna , hehe . bara så hon vet så ska jag fan ringa svintidigt , eller åka dit och knacka fönster skit tidigt och dra till tysons , jag vill ha nytt :) jag känner mig rik jag . följer inte hon och mie med så far jag väl själv . kan ju bli kul .. hoppas på ett JA . för imorgon ska inte dagen slösas på hangover flickor ... :D SEE YA (om dom bara visste)

dessutom känner jag mig som en riktig bloggerska nu , så höll ögonen öppna , hoppas att jag kommer kunna fortsätta blogga lika ofta , lite roligare att läsa kanske :P

CHOP CHOP


 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0