PISSED

1. Mitt gym skickade mig för några dagar sen en räkning från denna månaden , när jag i själva verket redan skulle ha betalat den automatiskt. så jag åkte dit pissed och whatever över 40 dollar , men ändå . dom har gjort fel ! sa upp medlemskapet,  ska börja gå hemma och har springmaskinen hemma här och massa vikter .

2.
Garrett kom till mig precis innan jag skulle lämna för gymmet och bara " vi har fått ett brev från posten att vi inte får parkera bilarna för nära postlådan" , mitt svar va : THEY ARE LAZY !! garrett bara skrattade :) LATA JÄVLAR !!

3
. Vore trevligt om dom såkallade "vänner" hemma i sverige kunde höra av sig mer än en gång var 5-6 vecka istället för att sitta hemma och inte göra någonting. jag har tre-fyra vänner som försöker höra av sig så ofta som möjligt typ . THINK ABOUT IT! jag trodde iaf att jag hade mer än dom vännerna, där ser man .

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0