40 veckor

idag firar man 40 veckor i staterna, usch , 40 veckor är mycket ! 12 to go , eller 14,5 blir det ju med semestern med älskade familjen :) caaant wait . ska bli kul att träffa dom på riktigt igen . fast det är ju ändå 3 månader kvar tills dom kommer .

idag började jag ju som sagt vid 11 , jobbar till 9 ikväll .. men det va skönt att sova ut imorse . iofs låg jag uppe till 1 igår pågrund av bloggen ;) men jag får skylla mig själv när jag är dumlat med bloggen . måste svara massa mejl hit och dit , för jag har inte orkat svara :D haha.

skola nu i helgen då , känns najs . att få något gjort iaf , det värsta är att jag har min läxa kvar, måste skriva 5 sidor om mig själv . iofs , det ska nog gå ganska snabbt . efter helgen är det semester en vecka :D FETT SKÖNT !!!! mandy och garrett åker till italien , blake och chase åker över till västkusten och max och reese åker till ocean city med morföräldrarna . det blir en vecka av bara vila och pool tror jag :) dom flesta är ju upptagna med jobb , så jag lär ha det ganska ensamt . men det kan nog bli bra :D

nej , nu måste jag ta tag i tvätten . ungarnas resväskor ska packas och jag ska snart åka och plocka upp blake på hans basketboll läger , det andra för i år ;) han står i den killen .

TTYL

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0