guitar hero kväll

skjutsade min vän sofie till flygplatsen igår "/ efter det åkte jag till camilla och vi käkade på chipotle , stavas det så ?! ameen iaf , efter det åkte vi hem till henne och umgicks och lirade guuuura :D fett kul , även om man sög lite halvt ibland. jag hittade en låt som passade mig kanon och då vart spelet mycket roligare : ) jag kunde inte hantera en medium nivå som camilla , cred till henne ...


min lilla gitarr

camilla och hennes guuuura


efter ett par timmar av spelade så tröttnade mina ögon ganska rejält så jag åkte hem och däckade tidigt i sängen .. skönt , efter bara ett par timmars sömn pågrund av helgen ..
upp idag vid 8 , segt som bara den . men det gick bra under dagen må jag säga ..
imorgon blir det bio med mina kids , gratisbio , vet inte vilken film dom visar dock ! sånt som märks .

TTYL

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0