hej gott folk

nu har jag å ä ö för dom som klagade :) jo jag satt på en amerikansk dator , kom hem vid 6 , uppe med tuppen vid 9 igen.. resten av packet sov och jag mös med film på golvet , hehe .

saara åkte runt 12 när alla vaknat och vi gjorde iordning oss för en dag i DC och alla monument och stuf .. ont i fötterna sen kvällen på third .. men vi tog massa roliga bilder så det kommer laddas upp imorgon , so hold on :) för nu har jag inte tid , johanna kommer snart och vi förbereder för en kväll ute igen ... vi planerar för en drink i baren och sedan hooters och efter det en karaokebar och sedan third om vi  hinner :D hehe . så fullt upp . kul att läsa kommentarena förresten <3 älskar att läsa davids filosofiska kommentarer ., hehe .

förlåt för jag inte deltog och ringde när ni hade tjejkväll ikväll brudar , drog ut på tiden i DC ... hoppas på bilder från er ..

nä , back to reality .

CHOP CHOP

Kommentarer
Postat av: David

O tack gode gud. Detta svarta hål som skapades inom mig efter ditt senaste blogginlägg har krympt och är nu mera grisrosa. haha.

Oj, nästan så det är dags att köpa en Triss märker jag. Verkar ju som om mina hypoteser om "trötta fötter" slog in. Miljonen - Here I come!! Eller inte.

Måste ju för övrigt kännas underbart för dina vänner "over there" att bli definierade som "packet" haha. Det är bra, spara på kärleken;D haha.

Och när jag läser Karaoke här så ska jag runda av nu med att minnas tillbaka till karaokekvällar hemma hos dig. Med framträdanden med bla. Rickard - Drömmen om Elin och Robert och Jacob - Barbie girl. Roberts barbieröst är ju oförglömlig:D haha.



Tack och ajdö, mögligt Brö'



2009-03-08 @ 18:12:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0