fredag

och sa va det helg :) skulle borjat vid 1 idag , men som vanligt blev min vardmamma sen sa borjade inte forran vid 2..
idag har vadret sugit ganska hart .. va jattefint pa morgonen sen borjade det osregna .. askan och blixtrarna har ar jag fan radd for .. sa mina kids hade ingen simtraning idag (dom har det varje dag nu framover) uberskont for mig ... hade alla 4 ungar idag med . kanns lite moget att sitta med fyra ungar i bilen, dock inte lika moget att jag inte har korkort an , maste verkligen ta tag i det dar :) dagen gick ganska fort , jag och max byggde en tagbana , IGEN ! , eftersom mina omogna aldre ungar kastade sonder den andra med en basketboll .. men fick ihop en ganska sa bra bana , sa jag ar nojd och nu ska dom banne mig inte lyckas ta sonder den da vi inte byggde den pa golvet denna gang ...


gardagens tagbana

dagens tagbana :)

bara for att max kan vara sot ibland , han va ganska stolt over tagbanan

jag skjutsade blake till basketen och hade med mig alla ungar , jag och chase sitter och pratar om film , da kommer vi fram till att vi ska hyra en film och mall cop blev det :) underbart rolig film . haha . vi kokade lite hotdogs och myste framfor filmen . sedan kom mandy hem och tog over .

ganska skont att det ar typ 5 raka kvallen som jag inte gor nagonting speciellt , bara sitter hemma och tar det lugnt :) ska ju trots allt jobba imorgon :) ska folja med max pa hans fotbollstraning .. haha . det kan bli kul . kameran aker iaf med ..

ringde nyss till vannerna i dc. dom verkar ju ha en bra kvall :P vi far se om jag aker in till dom och hittar pa nagot imorgon .. min familj aker till baltimore imorgon klockan 2 och stannar tills pa sondag .. gott .. da kanske jag kan fa tillbaka min nyckel som bigpop fick med sig hem sist ..  saknar den lite :)


mina smattingar igar eller i forrgar kanske det va :)



det ar inte alltid vi har vackert vader , idag sog verkligen .. man ser inte riktigt hur mycket det egentligen regnar pa filmen ,. det oste verkligen ner ,, nar jag korde bilen sag jag knappt nagot ... och max ar ju for rolig ,. det ar ofta han inte vet vad han egentligen svarar pa fragor :) ENJOY

CHOP CHOP

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0