kingsdominion

oj oj oj som vi laddade för den resan .. camilla hade sleepover hos mig . vi sov på soffan :P somnade runt halv 12 , skönt som bara den . uppe med tuppen klockan 8 typ . åkte och plocka upp packet och sedan avresa till våran nöjespark :D resan dit gick kalasbra .. vi gjorde pittstopp på starbucks/donken/bensinstationen .. det tog oss cirka 2 timmar att åka dit .. regna gjorde det , YES tänkte vi och mindre folk i parken liksom , ja men jo så va det ju . vi sprang runt och åkte och åkte och åkte :) asnöjda , sedan kommer partypoopern för dagen och vi får reda på att dom kommer stänga parken för att det är för lite folk !!! GAAAh .. vi va arga . så vid klockan 2 marcherade vi ut från parken och har då fått en extragång att åka dit , alltid något iaf ! så vi åkte hemåt mot south R och fy satan . det tog oss lite mer än 3 timmar att åka hem .. mina kära vänner stängde ögonen och där satt jag alldeles själv "/ men dom vaknade till liv och det blev galenskaper i bilen hem . mycket bra sällskap jag fick av camilla, laila och sofie :)


precis kommit in i parken :)

vi va bland dom första på "domintatorn"

efter första eller andra åkturen

utanför scooby-doo huset . vi åkte i små vagnar som i slagoslottet och vi hade
pistoler och sköt spöken , så man fick poäng och grejer . JAG VANN ! :D

den blåa åkte vi

vi mötte självaste scooby-doo som passade på att tafsa på laila med

vi åkte på roadtrip med han också :) självklart kör jag ;)

gooosh , roligaste roller coaster , jag va i chock efter :D

vulcanon

jag och laila åkte den där spinsaken , kommer även klipp längre ner

naaw , my friends utanför en av berg o dalbanorna

vi loopade ståendes , det ni ! :D

innan sista åkturen "/

innan sista åkturen "/

sofie

our own dog , laila


noooo hands , tadaaa

camilla

 
jag och laila hörs mest . hehe
 
stående rollercostern som blev våran sista åktur för dagen

vi åkte bob också ju, laila gömde kameran och filmade .. vi saknade dock en svensk bob
 
laila bara snackar skit :D


JÄVLA BÄST DAG ALLTSÅ .. SYND BARA ATT DOM STÄNGDE .. SKA TILLBAKA SNART :D

CHOP CHOP

Kommentarer
Postat av: christin

Haha fan va najs att du har sjalen på dig erica :D ja förstår om de va lite kyligt om halsen ;) hahahhahahahah tack för en underbar kväll.. hur kul som helst :) hoppas du kommer ner igen snart :D

2009-05-05 @ 03:06:04
URL: http://kickmick.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0