fy vad jag är dålig !!

jag är ju sämst på att uppdatera bloggen för tillfället :) jag har ju inte heller något att skylla på som att jag är upptagen , för det är jag ju faktiskt inte ... arbetslös som jag är ! fast jag hjälper faktiskt till hemma med att städa, tvätta och laga mat :)

senaste nytt i min värld :

- har haft en underbar impulsiv fest med nära och kära :)
- tränat fotboll , går ju framåt iaf.
- väntat på kallelse från arbetsförmedlingen sen 9 nov .
- tagit kontakt med soc , ska på möte nästa onsdag
- va på umgängeskväll hos pillan igår med belinda och hannah
- åkt till vimmerby med lina och tittat-på-shopping då jag typ är pank
- laddat till nästa torsdag då jag åker till älskade malin och får se henne igen <3
- peppat för kryssningen nästa helg
- ska även ringa angående jobb imorgon , spännande !

senaste bilderna i min värld :


det va tänkt att ha en mysig hemmakväll med några nära och kära ,
vi blev visst väldigt många tillslut .. men oj vad kul jag hade :)





vinkvällen hemma hos pillan
vi spelade bland annat TP och med andra ord
dock förlorade jag ganska stort i med andra ord , som ni ser
vi åt även räkor och mös med DHW
TOPPENKVÄLL



fikade med älskling i vimmerby <3


Kommentarer
Postat av: Malin

Uppdatering, vad är det? Haha jag orkar inte längre. Men så gullig du är som saknar mig, snart ses vi ! <3

2009-11-26 @ 19:04:06
URL: http://mcb.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0