where do i begin ?

jahaja . har väl inte uppdaterat sen onsdags tror jag ?? ajaa..

TORSDAG

jag ringde till alanna och sa att nu vill jag se "all about steve" , vi möts på mitten , ses om en halvtimme ! :) älskar impulsiva grejer .

haha, vi tog massa kort efter filmen

sitta på en brandpost är kul

vi lekte apor ..

FREDAG

jag och max tog massa kort

haha, denna kille blir nog grymt snygg i äldre dar

vi åt choklad


och så vart det kväller och jag åkte till malin
det blev utgång
jag dansade visst på baren
jag är tydligen en av dom smartaste i sverige

LÖRDAG
jag och malin åkte till tysons och strosade omkring .. hittade lite smått och gott, men sparar det gör jag fortfarande :)

jag köpte ett nytt tragusörhänge (det svarta) , bruden som sålde det satte i det åt mig,
kan ju säga såhär, hur fan skulle jag lyckats med det själv ?? tog ett bra tag. men fett snygg iaf !

 

vi åkte hem till annemarie runt 7 snåret. hon hade avskedsparty , sorgligt !
sara knepade ihop en t-shirt till annemarie med lite ansikten av folket man umgåtts med. skitfint !

hejdå :(

fick tyvärr inga fler bilder då kameran inte va laddad nog .. men bilder finns det på annat håll .. dyker säkert upp en bild på mitt ansikte från helgen , usch ! ajaa. en trevlig helg .. nästa helg väntar skola för hela bunten , äntligen! ska bli skönt att få det gjort... måste även påbörja mitt arbete som jag ska lämna in .

SÖNDAG

vaknade upp hos malin vid 9 pga alarmet, började jobba vid 11 idag då garrett och mandy skulle åka och se på en football match så ungarna stannade hemma hos mig .. blev ganska lugnt.. körde chase till hans fotbollsmatch , hem och kolla på amerikanska fotbollen ..,. tog typ 3 timmar .. max va och lekte med grannbarnen så det blev jäkligt lugnt.. skönt det ! jag är trött och funderar på en tidig kväll , fast ska titta på ABDC snart också , eller det kanske inte är idag pågrund av mtvgalan ? HM , måste ta reda på det .. iaf , sovmorgon imorgon :D naaaajs !!

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0