spöregn

som dom flesta redan har läst på facebook troligtvis så har jag bestämt mig för att åka hem den 16 maj , ekonomin kommer inte gå ihop och jag vet inte om jag kommer klara av detta liv , jag har jävligt kul , misstro mig inte , men det har blivit lite mycket ... så då spenderar jag hellre min röv på hemmaplan i sommar :) sen får vi se vart det bär mig nästa gång ..

just nu spöregnar det och åskan dundrar på , mår inte speciellt bra, tror jag har feber :( inte jättekul , men det är bara att pallra sig till lektionerna ändå , ikväll går vi till 10 så det blir lugnt ikväll :)

igår vart det en liten utgång igen , slutade som vanligt med att jag dundrade in sist på vårat rum IGEN , jag har en tendens till att alltid komma sist , hmmmm ?!

såhär ser det ut när vi flairar , jag är längst bort till vänster ;)

 

inte alla hästar hemma alla gånger :P

stranden :)

skolan ...

 

nu orkar jag inte lägga upp mer bilder , dom flesta är mest barnförbjuda som inte borde visas ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0