Mått.

 
Idag är det den 15 juli och det innebär att jag för två månader sedan började
min nya livsstil. För skoj skull tog jag mått idag och det har hänt en del.
Dessa mått mäter jag:
 
Armar -3 cm
Byst  -8 cm
Under bysten -8 cm
Midja -8 cm
Mage -9 cm
Rumpa -7 cm
Övre lår -2 cm
Undre lår +- 0 cm
 
Inte mer kanske en del tänker? Jag har faktiskt fått muskler också.
Och inte nog med det så är det en skillnad på 16.3 kg och mer ska det bli :)
Det är så jävla underbart att se resultat och jag trivs jättebra med lchf och
älskar mitt nya tänk. Idag kom syster och svåger förbi och pappa skulle göra
våfflor. Jag googlade "lchf våfflor" och vips så kunde jag också äta våfflor :)
Det är inte svårare än så, det gäller bara att ha rätt ingredienser och
rätt inställning.
 
JAG KAN SJÄLV. :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0