gingerbread cookies :)

jaha, idag har mina armar och ben bränt lite i trappor :P körde rätt hårt med armar och ben igår, skönt va det :D
hum, börjar inte förrän halv 1 idag , så jag slappa lite framför datorn och "what happens in vegas" ;)
dessutom har min toalett gått sönder , spolarn funkar inte :P och denna gång va det inte jag som hade sönder något :) pju för det . den måste fixas snart , det trycker på lite ibland ;)
körde max i säng efter lite cheese on crackers , applesauce och fruit box :P sedan kom de andra två hem och jag och chase gick ut och hoppas på en blöt studdsmatta .. brrrr . det va kallt som tusan idag , igår va det skitvarmt ute .
iaf, sen gick vi in och jag bestämde mig för att väcka max , för jag har kommit på att han är mycket lättare att leka med när man väcker honom än att han ska vakna själv . vi lekte lite och sen frågade chase mig : "när ska vi göra pepparkakor igen? " eftersom jag brände dom sist :P denna gång vart dom kanonbra :) redan slut , fast vi har lite deg kvar . men det äter vi nog upp snart . hehe.
lite senare hade vi typ kuddkrig , jag och max against chase . vi puttade omkull chase och max häver ur sig till mig : "HIGH FIVE DUDE" , jag skrattade ihjäl mig, så jävla söt :) efter det vart det chili och pasta , som sagt , det trycker på här :P

jag orkar inte med bloggen mer denna gång, kollar på a shot at love with the ikki twins :P hörs en annan gång .

CHOP CHOP

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0