god jul

jaha, därhemma är det jul om ett par timmar "/ kommer vara lite ledsamt utan familjen och släkten . det är ju en tradition , men nästa år är jag tillbaka :) jag längtar redan . klockan 8 imorgonbitti blir det att ringa mammsen och resten av släkten så dom är i full gång att fira jul och äta god mat . maten kommer vara saknad , vi får väl se vad som bjuds på i baltimore :)

idag
- start vid 9.00
- cartoons
- vid 11 åkte vi till en julpjäs , kul att se något sånt faktiskt.
- stopp på chick-fil-A vid 2 :P
- max nap vid 3
- prata med mamma på skype
- fick paket av josefine, började nästan gråta . tack för det. det betydde mycket för mig <3
- tågbanebyggande
- mat
- presentinslagning
- blogg

ungefär min dag ;) kommer mer bilder istället , för en bild säger mer än tusen ord :D


haha , renar . söta va dom ;) bland det bästa ..

den bruden va sjujävla bra på att spela grinchen :) impad

mina söta julebarn :) <3

jag säger då det , kids, kids , kids :)

tågbanebygge , barnet i mig sitter fortfarande i :)

denna julkribba?! fick mig att skratta gått när max tryckte in alla figurer :P

mitt söta paket från älskade josefine <3 någon som tänker på en iaf ....

CHOP CHOP OCH GOD JUL


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0