julshopping

shopping stod på schemat , jag gick upp vid halv 10 och satte mig vid datorn ett tag , sen gjorde jag iordning mig och tog bilen till gainsville för att plocka upp johanna och åka och shoppa . vi åkte till dulles town center som första stopp :) vi gick direkt till taco bell och käkade :P har blivit lite av en favorit ;) efter det gick vi till min andra favorit , charlotte russe och hittade lite linnen , igen . sen gick vi till en barnbutik och köpte barnkläder , goosh , jag vill med ha barn så jag kan köpa barnkläder, det va så himla mysigt , så nu har jag hittat julklappar till garrett och mandy .
vi tog oss även en tripp till fair oaks och köpte lite mera stuff. sedan vart vi trötta och åkte hem till johannas place och bara titta tv typ . sedan åkte jag hem till mitt och nu ligger jag här och skriver blogg och tittar på john tucker must die ;) dricker ett glas gonatt-oboy :D gott !

igår/inatt spenderade jag även en del tid på skype med min kära mor och pekka . det va ju en trevlig konversation vi hade :) lite för mycket alkohol för deras del antar jag :P fick mig ett par goda skratt , ni är ju söta :P

 
johanna och hennes superstarka lavatacco :P NOT
(inget starkt alls)

min mat, johanna tyckte det gröna smaka gräs och jag
älskade det :) det mättade iaf :P

julklapp nr 1

julklapp nr 2 :)

jag va även snäll och skänkte en dollar till något och
fick en bag , hehe . vet inte när jag ska använda den.

just det , fick även hawaii x2 i quarter idag :) har dock inte räknar mina pengar på ett tag , måste nog göra det snart . så ska ni få en lista på alla stater jag äger :P
CHOP CHOP

Kommentarer
Postat av: Carina

Skönt o höra att du äntligen begriper hur gott Taco Bell är!!!!

2008-12-15 @ 10:37:19
Postat av: Ida

taco bell? :O asså.. aja säger du det sååå..

2008-12-17 @ 17:25:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0