shopping och städning

jaha ni , sen sist har det iaf hänt lite grejer . det har i stort sätt regnat dom senaste dagarna , skittrist!!

igår (lördag) , hade jag en kanonbra dag med max .  vi lekte , skrattade och jag tog till och med en nap i hans ena säng, han har nämligen två och han lät mig till och med låna en av hans "blankets". det var snällt av honom :) den pojken kan surprisa ibland . på kvällen kom johanna till mig och vi såg "hitch" , hehe , jag råkade visst somna efter ett tag och vakna upp i slutet . johanna spenderade natten i min berömda soffa och jag i min varma och gosiga säng :)

idag gick vi upp runt 10 , käka frukost och gjorde iordning oss , vi tog bilen till 7-eleven och tankade bilen och tog en tripp till "dulles town center" , inte mycket folk alls, och det va najs :) vi startade shoppingen med att handla het choklad och kaffe på caribou. vi satt ner en bra stund och njöt av det varma , iaf jag . för johannas kaffe smaka skit :D efter det begav vi oss till macys och provade finklänningar,  för vi ska på navybalen i april ;) johanna hade turen på sin sida och hittade en riktigt läcker klänning. medans jag inte hittade lika snyggt , haha . får bli en annan gång lite närmare balen.
efter macys blev det "charlotte russe" , min nya favoritbuktik , tycker den är bättre än forever 21 ! jag slog på stort och hittade 8 plagg för sammanlagt 40 dollar , jag stod i chock vid kassan när jag insåg att det blev billigare än förväntat :P en bra dag kan man säga . ( hoppas inte du att känner att du missar något IDA :P ) efter en timme på min favvobutik så käkade vi mat , jag gav taco bell en andra chans , och okejdå , taco bell får väl godkänt , vi gjorde väl en miss sist vi käkade där :) är du nöjd nu carina `? :D
efter maten bestämde vi för att lämna dulles bakom oss och dra till target , alla älskar target liksom <3 hittade där paris hilton parfymen can can som ingick i ett kit , så jag köpte det , endas 300 kr . kap tyckte jag :) hehe. köpte också en kanonbra spegel att ha i badrummet när inte mina vänner kan tala om hur håret ser ut . det köptes även svenska fiskar och tandkräm . dumt att förklara dagens köp , det skulle ta en evighet . fast det gör det ju även att ladda upp bilder , men här kommer det ändå :


can can kit från paris hilton ( $29,99 )

en kjol från Charlotte Russe ( $2,24 )

ännu en kjol från C.R ( $2,24 )

bhar från C.R ( $4,49 st )

en klänning från C.R ( $2,24 )

en topp från C.R ( $2,24 )

mysig tröja från C.R ( $18,74)

ett linne från C.R ( $2.24)

spegel från target ( typ $5 ) , vet i tusan :P

det va dagens köp i stort sett :) efter vi kommit hem från target möttes vi av en skojfrisk garrett och nere i källaren av mandy och max som sa " I hate you" det första han sa , det är inte första gången , men som sagt, han vänder ganska snabbt . så efter ett tag kom han ner till mitt rum och va söt och sa förlåt . så vi följde med honom upp och lekte lite med han sen byggde vi en koja av frigolit . efter typ 20 minuter gick vi ner ännu en gång,  denna gång för att färga johannas hår , enlig mig mycket bra resultat , det är dock bara toning :P tycker du ska köra på den färgen alltså . pratade även lite med mor min ett tag. sen åkte johanna hem och tro det eller ej så städade jag mitt rum och badrum :) duktigt gjort och välbehövligt :P jag tänkte på er som inte riktigt vet hur jag bor , så kommer lite bilder här .

SOVRUM:
fläktfan som håller mig varm :)min superduper sköna knarriga säng :Pgarderoben minmina foton som jag fixade med idag ;)solglasögonsamlingen , den hyllan kommer troligen vara fylld av brillor innan jag åker hem :)hehe , ett av mina fönster :P måste täckas av en kudde ;)

BADRUM:
vet inte vad detta kallas :)allt jag förvarar i den ;)eeeeh , den hänger löst :) (handdukshållaren)duschen ;) ursäkta röran , det är efter färgningenvi ligger faktiskt efter med duscharna här , saknar att man inte kan hålla i den som hemma :Phehe , har ju lite produkter i duschen/badkaretgarderoben i badrummet ;)

JAJAA, det va det :) hörs en annan dag . det gör ju inget att ni kommenterar , bara kul att läsa :D

CHOP CHOP

Kommentarer
Postat av: emil

vart köpte du de grå linnet ? :D

ja vill ha de! skiter i om de e tjej de va fett med niice :D

ska jag köpa lila tjej skor kan ja fan ha ett grått tjej linne :D

2008-12-01 @ 05:37:20
URL: http://emiljosefsson.blogg.se/
Postat av: emil

skiter it riktigt snyggt ere ju :D så what ewa snap hahaha

aa lila pjucks aa bra fråga vet inte va affären heter men de finns i mall of america :D

2008-12-01 @ 05:57:10
URL: http://emiljosefsson.blogg.se/
Postat av: Ingela Svensson

2008-12-01 @ 19:47:26
Postat av: Ingela Svensson

Hej hej...

Verkar som du har det bra i Usa, vad kul för dig en annan sitter hemma och pluggar en massa. Fruktansvärt tråkigt. Hur gör du i jul kommer du hem eller??

Jag ska snart flytta jag, till en egen lägenhet. Du får komma upp o så kan jag visa dig de bästa uteställerna.. Hur länge är det tänkte att du ska vara i Usa??

Ha det toppen...

Kram Kusin Ingela

2008-12-01 @ 19:50:38
Postat av: Belinda

Åh vilka fina grejor du har köpt! ;) tyckte väldigt mycket om det där linnet från C.R, det lila. :D mycket fint! Du ser ju ut att ha det mysigt nere i USA. Stor och mysig säng fick du ju iaf! ;) alltid trevligt! :)

2008-12-01 @ 21:53:56
Postat av: Carina

äntligen har du börjat förstå dethär med maten i usa..... låter som du har himla roligt o trivs väldigt bra. visst är det roligt o åka runt o kolla på deras julbelysning, helt otroligt hur mycket lampor en del har.

ha det bra o njut av allt...

kram

2008-12-03 @ 09:38:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0