cox farms

hade sovmorgon till 12 idag :) najs som tusan , satte klockan på 10 för att vakna till, duscha och se en film , pratade med mamma lite också . gick upp och sedan direkt ut och spela lite basket och sedan vart det boll kast med en såndär football , en riktig :) fick en najs kommentar av Blake : You're really good for being a girl , I haven't meet a girl that can catch and throw like you . jag blev glad :D men han förstod att jag va lite bättre sen eftersom jag sa att jag va målvakt , han hade missat att jag va det. fick dessutom träningsverk i min arm , blev ett par kast på dom 30 minuter vi höll på typ . men kul att umgås lite med honom också , jag spenderar ju mest tid med max.
Påtal om sport sådär så berättade jonna för mig att jag fått ett brev från elin boberg , en av tjejerna jag tränade :) hon skrev : hej erica . hoppas allt är bra med dig . jag saknar dig som tränare , kan du inte börja träna oss igen ? så jag har ångest för att jag åkt till usa nu . måste dessutom hitta frimärken här i usa så jag kan skicka ett brev till henne och förklara för henne att jag är här och att det får bli nästa år i sånna fall :) men jag vart rörd av det brevet .

så över till cox farms :) mandy packa lunchbagen till mig , blake, chase och max :) så vi fyra åkte på en lite tripp till ett ställe som heter cox farms , typ en stor uteplats där dom har pumplekar, "slides" och massa hö :P svårt att förklara , men jag hade kul som tusan . jag älskar sånt där barnstuff . vi kom dit , körde jeepen (tycker inte om den, bilen är för stor , fast det gick bra) , vi betalade , kom in och ungarna sprang av sig lite på en "hökulle" eller liknande.  vi luncha och tittade på när folk slängde pumpor från luften och sköt iväg från kanoner . lustigt folk i USA , dom ska alltid vara värst :P sedan bar det av till ett labyrint ställe , det va roligt förutom när vi gick in i en tunnel och jag och max blev alldeles yra . gosh . men sen hade vi kul åt några speglar som fanns inne på det där majsfältet där labyrinten va :) ganska mycket skratt där. efter labyrinten väntade den största rutchbanan , vi tävlade ner för den och max&jag kom sist :P efter det åkte vi typ "höåket" översatt på svenska :D vi åkte en skogsrunda och såg massa olika figurer . sedan bara det av hemmåt efter 3 timmar där . hann inte göra jättemycket,  men det va kul att prova på något annat och att jag kunde vara med alla pojkarna samtidigt, dessutom utan massa gråt :) dit ska jag åka tillbaka nästa år , det är bara öppet på hösten, så jag hinner precis tror jag . ska tvinga med mina ungar , för jag tror att jag uppskattade det där stället mer än dom , men jag antar att dom varit där oftare än jag , för det va typ bara 5 minuter bort från vårat hus :)

umgicks lite med ida nu på kvällen också , hon plocka upp mig så åkte vi till donken (a) haha , vi funderade faktiskt på gym samtidigt , så lite hälsosamma va vi :) vi köpte dock bara hamburgare och åt i bilen , hehe . sedan åkte vi ett varv och kom ut på road 50 , sedan hittade vi in till city dit min familj brukar åka , helt otroligt . jag hittade till och med därifrån hem till mig , för vi kom ju från ett annat håll , känns bra att lära känna vägarna lite mer nu :) ska ju bo här ett tag trots allt .

fick också en egen nyckel idag :) jag blev nästan tårögd när jag såg hur den såg ut , vad roliga dom är :) nyckeln va rosa och det stod "princess" på , och det va diamanter och grejer på . haha . min personliga nyckel :) vi hade också lite twistertajm ikväll så det blev lite skratt där också . jag gillar faktiskt min familj , nöjd än så länge .

JA JUST DET , VAL IKVÄLL , SLOG PÅ TVN FÖRUT , VALET ÄR PÅ TYP VARENDA KANAL . tror obama vinner faktiskt,  vi får väl se .


slog också över till mtv här , insåg att jag missat 13 program av nya säsongen av the hills , DAMN. vart förbannad , för man kan bara se dom senaste 5 avsnitten på webben , och då missar jag ju dom 9 första , vill ju se dom först . tyvärr hann jag se slutet på säsong 13 . heidi får sparken , HÖHÖ :) förlåt alla som följer the hills . så freja , bara så du vet så ska du nog se mtv på lördag klockan 17.00 . tror dom nya avsnitten börjar i sverige då :) kul för dig . jag ska iaf köpa dvdn när den kommer ut , eftersom det är ganska billigt här . funderar på att köpa hela the hills boxen . tss.  har ju lite att göra sen då .  ajaa . over and out.


mina kids på hökullenlunchtajmmin lunch/frukost också , rätt gott faktisktdom släppte pumpor från luften :Pchase , det är såhär han ser ut ;)det här är blake mina damer och herrar :)max den smarta :)allihopa ;)jag och mina långa ben (a)jättestor gräshoppamänniskoätarenmina kids/bröder :)bron rörde sig :Pblake is sneakyblakechasemaxbig slidenär vi åkte höåketspongebob squarepant

min älskade nyckel

he was all twisted :)

CHOP CHOP


Kommentarer
Postat av: Josefine



Skönt att se att du har det bra än så länge, men jag måste erskänna nu att jag önskar att du kom hem snart för jag saknar dig en massa. men jag ska försöka att skicka något brev eller något till dig till jul iaf :) <3<3<3

2008-11-05 @ 14:42:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0