en bra dag .

började dagen med lite workout :) najs och skönt , förutom att jag har skoskav och sket i skorna och crosstraina med bara strumpor och fick blåsor , sköööönt , NOT .

fick även veta mitt schema dom kommande 3 veckorna . är ledig lördagkvällar :)  efter det kommer jag jobba några lördakvällar,  men det gör mig inget . kan ju åka in till D.C i helgen och checka in obamas place och lite , tror dock inte att det blir tattoo på söndag , får ta det någon annan vecka , vill tänka över det + att jag måste prata med min familj också . har lite svårt att bestämma mig vart jag ska sätta min tatuering .

mamma mandy gav mig pengar så jag kunde ta kidsen till chick-fil-A . det måste vara det mest frustrerande jag gjort hittills . usch vad arg jag va när max bara tjöt , blake och chase lyssnade inte . fick knappt in dom i bilen . sen en massa skrik i bilen , nä fy . aldrig mer . fast det gick ju bra sen när vi skulle äta , hittade dessutom dit utan problem :) när vi suttit och käkat ett tag så ville max ha mer påfyllning av sitt dricka, så jag följde med honom så skulle han få säga att han ville ha mer (eftersom jag inte vet vad det heter ) :D . så började typ killen bakom disken småflörta och sen busa med max , men han är inte mycket för sånt , så vi sa tack och gick tillbaka till våra platser , sen kommer killen tillbaka och typ busar med max igen , så frågade han om maten va god och vart max hade gjort av sin leksak , då pekade han på mig , då häver killen ut sig : åh , your mum holding it for you so you don't lost it . TACK DUDE , DET SKULLE GJORT MIG TILL 9 år första gången :P jaja . men jag typ haha , nee i am not the mum , så det blev lite pinsamt . haha . så han gick :) sen skulle vi ju självklart hitta tillbaka , gissa vem som missar avfarten och får åka en bra bit för att vända eftersom hon körde på motorvägen ?! JAG.  gooosh . men det löste sig ju bra och jag hittade tillbaka enkelt , fast jag svor lite i bilen , förlåt kids .  

det va väl i stort sett dagen . imorgon blir det mera workout sen får vi väl se vad som händer framåt kvällskanten,  ida och jag hittar säkert på något , som vanligt :) jaja ,,

CHOP CHOP


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0