en månad

idag är det en månad sen jag lämnade sverige , bara 12 kvar . det går fort :)

på senaste har jag varit på moon bounce (playdate) . det va faktiskt ganska skoj och ett plus va att vi fick åka också ;)
 


jag skjutsade även min familj till flygplatsen vid 6 am imorse . gooosh . men börjar hitta rätt bra här nu faktiskt , stolt över mig själv :) så nu har jag huset för mig själv och förhoppningsvis kommer johanna och sover här idag , sen kommer ida och bor hos mig imorgon till tisdag . kan bli ganska kul :D

fick även ryck idag och klippte av mig luggen, haha . ska färga håret ikväll med , mörkare :D imorgon blir det förhoppningsvis hårförlängning med . får ju lön då , hehe :)

uppdatering på hur många delstater jag har på mina quarters så är jag uppe i 19 , det går framåt :)

CHOP CHOP

Kommentarer
Postat av: Malin

Himlans vad du samlar quarters. Haha. :P

Ja en annan ar bara uppe i 17...

Verkar som du har det bra iaf. ;)

Hur blev det med utgang i DC i helgen?

2008-11-21 @ 03:00:17
URL: http://mcb.blogg.se/
Postat av: Josefine



Jag saknar dig, hoppas du har det bra <3

2008-11-21 @ 16:02:58
URL: http://josefinethorn.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0