feeling better

huvudvärken har släpt lite nu iaf :) har druckit mycket vatten :D måste friskna till och börja kolla upp gym nu . ska också kolla upp fotbollslag , mandy sa att indoor säsongen drar igång nu :)

jag glömde nämna att jag såg mitt första rådjur i usa igår , folk har typ bara det kryllar av sånna här . såg inget förrän igår , och det roliga är att den låg DÖD vid vägkanten . HAHA. :) det är nog ingen mening att jag ska se ett riktigt :D ekorrar finns det gott om iaf , dom har jag inte missat . stora som hus här .

idag har det inte hänt så mycket förutom att jag somna om imorse när jag började vid 8 , vakna 5 över :) beror nog på att jag inte är van vid den tiden , brukar ju oftast få sova ut :D hehe

pratade med malin idag med :) och hon kommer troligtvis hit och sover på lördag , naaajs :P hoppas du kan komma , saknar arlandagänget <3 sen nämde ju sofie eller jag menar sofäää att hon kanske skulle komma ner,  låter också naajs :) en mini-reunion .

njaaa,  inget mer har nog hänt idag , tänkte dra till ida efter lasagnen som snart ska serveras , innebär bordsbön för hela familjen är samlad , hehe :) jag hoppas slippa undan för min engelska är inte vidare värst bra faktiskt .

ajaa, have a nice evening .
CHOP CHOP

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0