GOLD'S GYM



jahaa, då har man tagit tag i sitt liv och skaffat gymkort på gold's gym , riktigt fräscht faktiskt :) så där kommer jag väl spendera mina dagar sen när jag förmodligen får min egna bil. skönt att ha någonstans att fly till och koppla bort allt annat . idag har jag även spenderat tid med ida och johanna , åkte till target och hittade kläder , daamn . mina pengar är i stort sett slut som jag hade med mig , men jag har ju två löner att spendera :) blir troligtvis tatuering nästa söndag också , ujuj . vi får se om jag pallar trycket eller ballar ur :D

imorgon blir det jobb och sen kommer malin :) yeeeah , missing . vi får väl se om det händer något spännande . det händer ju inte så mycket här faktiskt . äsch , det får räcka så för idag, kommer nog mer uppdatering imorgon eller på söndag :D

CHOP CHOP

Kommentarer
Postat av: Josefine

Fan vilket fräscht gym :D har du det bra? :)

2008-11-08 @ 15:01:37
URL: http://jsvalin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0