I made it ;)

hallelulja , det gick så himla kanonbra att hitta till flygplatsen , no problema :D så jag stod och väntade på familjen utanför gaten och dom såg mig inte när jag stog där , dom bara . oj , hej :P jag slapp köra hem iaf , det va great .

idag då , ställde klockan på 8 , segt var det . sen la jag mig på soffan och titta cartoon . ganska slappt ;) sedan blev det frukost och nu sitter vi vid datorerna :) mandys föräldrar kommer hit vid 12 sen , då börjas kalkoneriet . ska bli fränt att uppleva faktiskt . ser fram emot dagen , kommer väl antagligen uppdatering ikväll när jag är proppmätt och färdiglekt :P

CHOP CHOP

Kommentarer
Postat av: Mor

Skönt att allt gick bra med resan till flygplatsen :) Du får ha en bra dag med allt ätande då! Vad tror du väntar för mat när jag kommer hem från jobbet idag. Freja hittade att jag köpt hem för att göra Thaiwok så det har hon och Millan fixat med :)

2008-11-27 @ 18:53:24
Postat av: Belinda

Det låter gott med en massa mat. Det blir nog en trevlig dag tror jag! :)

Du får berätta hur de gick sen och hur kalkonen smakade! ;) :D

2008-11-28 @ 14:27:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0