ingen rubrik

njaa , fick ångest över min rubrik idag. fick ju klagomål sist jag satte rubrik och hade tacobell som första bild :P äsch,  på senaste har det inte hänt jättemycket, förutom att jag kommer få inneboende från och med torsdag ;) naajs som tusan , kör dessutom la familia till flygplatsen för dom ska åka till något varmt ställe någonstans och SOLA OCH BADA .... FUSK !! äsch , jag får nöja mig med gott sällskap och ikea :) det är inte fy skam det heller . hoppas på en DC tripp också :D måste träffa tessan känner jag . nu när vi inte är så långt borta , fast det va vi ju inte i sverige heller .

igår va vi på vårat första LCCmöte och träffade alla i området , så oseriöst möte , vet inte ens varför vi va tvugna att komma , jag fick iaf ett tackkort från min nya familj :D jag vart glad. 

idag har jag haft en bra dag med max faktiskt . det snöade förresten imorse :) jag vart så exhalterad att jag missade lappen som mandy hade skrivit om att hon skulle plocka upp max på preschool , haha . så erica fick ta och vända vid preschool . men sånt där lägger inte jag märkte till , även om det hänger precis framför nosen :D när max kom hem ägnade vi tid åt att rita , sen kom chase och max ville inte dela pennorna så han åkte in på rummet en stund . jag och chase passade då på att måla svenska och amerikanska flaggan och hängde upp på kylskåpet, mycket vackert måste jag säga :) sedan släppte vi ut max och det blev bra igen. jag fick i uppdrag att skjutsa kidsen till basketträningen där dom skulle möta upp pappa garrett . jag och max bestämde oss för att följa med och titta , och fy skam va inte det när det fanns typ 10 basketplaner där vi va , hehe. jag har sett mina första hottisar här nu :) lätt värt , jag trodde dom hade försvunnit . efter en timma åkte vi hem och tittade på cars , max favoritfilm . får vänja mig vid den filmen , sen blev det middag och nu har jag legat här ett tag.  jag sov faktiskt ut idag med , till halv 12 , det va välbehövligt . tänkte lägga mig snart också, för imorgon blir det playdate på moon bounce med saara och hennes kids . hoppas det blir kul och att alla är på bra humör :)

jaja. nog för idag . tråkigt nog har jag inga bilder :) får bli imorgon efter playdaten eller nåt . hehe .

förresten , GRATTIS PÅ FÖDELSEDAGEN BELINDA , DET ÄR JU FORTFARANDE DIN DAG HOS MIG :) <3

CHOP CHOP

Kommentarer
Postat av: Belinda

Tack så mycket! :D <3

2008-11-19 @ 14:37:38
Postat av: miss I

att du sag alla hotties utan o skynda dig o hamta upp mig.. gash har angest bara av att INTE ha sett dom :D

2008-11-20 @ 03:59:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0