malin :)

igår intog malin mitt place med en liten knackning på dörren utan att ha hört något från henne :) kul att du kom iaf . ida va hos mig också , som alltid , 24-7 typ ;) vi hade ju inte så mycket att göra igår så vi åkte lite bil och typ såg tv och sov.  vaknade imorse och gjorde iordning oss och jag stekte faktiskt ägg till frukost :D bra gjort av mig . sedan blev det samtal till ida och hon plockade upp oss och vi åkte till fairox (shoppingställe) , spenderade några timmar där och avslutade sedan på target (mat/shoppingställe) och åkte hem 200 dollar fattigare .

  gym-shoes :)alla saker ;)jag bor ju faktiskt här nu ;)

det va lite av dagen och dagens köp :)

när vi kom hem gjorde vi inte så mycket , ida stanna ett tag , efter hon drog gick vi upp för att käka äpple , fick då reda på "en bra och en dålig nyhet" som min pappa garrett uttryckte det , det bra va att jag hade fått en tredje bil och den dåliga va att det va jeepen ;) hehe , så nu har jag en bil gott folk . en bil jag ogillar , men jag lär mig väl den någondag också .

ikväll har det fotas ännu mer , haha . lite mer oseriösa bilder :P vi får väl se om jag får tag i dom och kan lägga ut en eller två , hehe .

Njaa , nu är jag hungrig , måste kanske äta något , fast känns fel nu när klockan är efter 11 :P imorgon blir det gymmet vid 9 , gosh . kommer vara helt slut sen när jag börjar vid 3 och slutar 5 ;)

jaja, nog för dom här dagarna . kommer nog mer uppdatering i veckan när jag orkar :D

CHOP CHOP

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0