onsdag

började klockan 8 imorse , gick upp och förväntade mig en massa gråt från max , inga tårar kom :) bra början på dagen iaf. vi hade kul fram tills det att han tappa min telefon i backen på asfalten och locket nästan försvann ner i en brunn, jag va ju inte glad på han, men sen va det bra fram till lunch igen. han käkade och va lycklig , sen dessa små tårar som kommer från han innan han ska ta sin nap, USCH OCH FY OCH BLÄ RENT UT SAGT. ¨på dom momentosarna vill man ta sina saker och dra till sverige. men det är bara att hänga i , jag ska klara 13 månader :)

jag va duktig och tvättade en tvätt under tiden max tog en nap, sedan spenderade jag tiden med emil , han har målat exempel på min tatuering :) thaaanks . vi får väl se om jag kommer genomföra det . hehe .

har även spenderat kvällen med ida,  hehe . ovanligt :) vi åkte till UPS och letade efter hennes paket som är borta någonstans , KLANT :D passa även på att köpa en hel bunt med frimärken , 19.90 dollar gott folk . inte billigt här . sedan kom vi fram till att vi skulle köpa mat och laga hemma hos mig och ta en mysis eftersom min familj åkte på bio i sista sekund , tur att jag hade planer annars hade det blivit ett par ensamma timmar till :P jag köpte rätt mycket onödigt stuf på affären, typ nagellack (använder knappt ) , nagelsax (iofs nödvändigt ) , rouge ( också nödvändig ) , mat ( definitivt nödvändigt ) och myspysmat , hehe :P när vi satte oss ner för att käka hos mig så ringde även saara , en finsk au pair som bor i south riding någonstans , vi ska iaf till starbucks imorgon , bjöd in ida också , hon klagar på att ingen ringer henne :D jaja. men vi såg iaf  "the notebook" , mycket bra film.

jag mejlade även Gold's gym idag :) fick svar och sånt tillbaka efter ett par timmar , så blir att kika in det gymmet på fredagmorgon :D äntligen händer det grejer . måste ta tag i en egen bil också . detta funkar ju inte , jag är helt inlåst , måste ha en egen bil om jag känner för att åka och träna , för det är faktiskt en bit bort till alla gym . förövrigt är det snart helg :) det går fort , ida idag i bilen : SHIT , VI ÄR I USA. HALLÅ !  . haha , hon är allt bra rolig :) sovmorgon till 2 imorgon , älskar torsdagar , jobbar endast 5 timmar :) äsch , nu ska jag nog sova , strax iaf . känner att jag måste ta tag i mitt rum imorgon , det ser förjävligt ut rent ut sagt :D tur att det inte är så många som är här . hehe . måste ju städa inför malins ankomst på lördag :) hoppas fortfarande på dig . hehe .

jajaa, goodnight :)

CHOP CHOP PÅ DIG SOFIE

Kommentarer
Postat av: Malin

Tjaa! :)

jag kommer förbi på lördag kväll, tar min lilla cab och en map direction och försöker hitta vägen ;)



Puss

2008-11-06 @ 23:29:41
URL: http://mcb.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0