trick or treat :)

jaja  nu kommer den där uppdateringen alla väntat på :) sitter just nu själv här hemma i huset , ovanligt va ? :) hehe . men igår va det iaf halloween , jävligt nöjd över att jag köpte mig en kostym , vart lite mer real då . Ida kom över så vi gick med max mandy och garrett och kolla på hur man gjorde trick or treat här , lite besviken . för alla utan max typ bara sprang från hus till hus utan att säga trick or treat . det är ju det som är själva grejer :) dessutom stod folket på trappan och bara väntade på att få ge barnen godis , njaa . 3 toasters utav 5 på den . fast det är ju inte alla gånger man trott att man skulle få uppleva halloween i usa ;)
senare på kvällen drog vi till johanna och ida. dom lever i ett ganska flott område , jag vart förbannad när jag såg husen :) vakter och grejer för att komma in i bostadsområdet :P vi blev inte där så länge , vi va ganska trötta .

idag hoppas jag på partaj , vore kul att se lite av partajandet här :) ska nog åka till ida en sväng snart med , och vara övertrevlig mot hennes hostmum och älskade barn :D , tss .

ajaa , annars så vare väl inte mer än så , så jag antar att ni får njuta av mina halloweenbilder som kommer här (glöm inte emils video lite längre ner heller) :D

någon efterrätt :Pmax och readen killen hade lyckats med kostymen iaf ;)vi lekte med figurer :)hehe , en ledsen och besviken ida ;) nejdå . hon va allt glad hela kvällen .vi hittade en vän till :)laila kom förbi :)höhö , mina gangbang kompisar :)ida blev vän med dom också :Dmy crew :)sen vart katten vårat nästa offer :)som sagt , offer :Dvi mötte en söt cowboy vid min dörr :)hehe , pumpkinsen här är ju inte som i sverige fellows :Djaja , nu avslutar jag halloween :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0