workout and tears

dåligt med uppdatering , jag vet . och jag ber om ursäkt för det .

ville bara tala om att mitt fysiska liv har startat nu , igår drog jag och ida till gymmet x2 :) började även morgonen med lite workout , 35 minuter crosstrainer och 25 minuter cykel . nöjd som tusan :D

idag har det även varit en lustig dag . hämtade max på preschool och allt gick bra , åkte hem och lekte lite ute , vi byggde ett "pillowhouse" som vi kallar det , så myste vi lite . sedan vart det lunch och strax innan lunch frågar garrett mig om mandy sagt något om pratet vi ska ha  , jag bara ne ? så jag sitter tyst och nervöst och käkar och förväntar mig det värsta . insåg under pratets gång att det inte va lika seriöst som jag trott , det va mest att jag måste bli mer självsäker och våga säga till kidsen att göra saker , och leka mer med dom äldre , tvätta, jaa allt möjligt , men det va inte för att va elaka , för att se att jag hade allt under kontroll typ . men jag bröt ändå ihop . jobbigt,  första tårarna i usa typ . så nu tror familjen att jag är olycklig medans jag känner mest lättnad för att dom sa att dom tyckte om mig massa . jag passade även på att tala om hur jag ville ha lördagarna ibland, så jag kan göra tripper till D.C :) så det är löst och vi ska väl prata mer om det . känns fel att jag fått en lapp med grejer jag ska tänka på , igen . kommer känna mig så tillgjord när jag försöker leva upp till kraven :S aja , vi får väl se . ska planera en playdate till imorgon , ett av synpunkterna : ordna med playdates på onsdagar , eller göra något med max typ . så tänkte kolla upp lite ställen och dra med saara, samantha och naomi?! på playdate, mötte upp saara och samantha på starbucks med ida igår och nu kommer jag ju få öva engelska mer om jag ska umgås med dom eftersom ida lämnar city liksom .

vi får väl se hur det ska gå . jaja, det va väl allt , hoppas det går bra för er andra :) och att allt är bra där hemma , hmm just det,  fick skrapa rutorna idag,  självklart hade jag ingen isskrapa så jag skrapade rutorna med mitt datakörkort :D haha . det måste varit en syn , men pappa garrett köpte faktiskt en skitfin skrapa till mig , inbyggt i en handske så jag inte ska frysa , haha :D

CHOP CHOP


Kommentarer
Postat av: Anonym

Halloj gumman! Det kommer att bli bra, de tycker säkert bara att du snabbare ska lära känna de stora killarna eftersom de är borta mer än Max. Skönt för dig att höra att de tycker om dig iaf. Du får hitta på mer aktiviteter som ni kan göra tillsammans så playdate låter väl jättebra att börja med. Bra att du tog upp lördagarna. Ha dé och hör av dig :) (ska till Karlstad imorgon med jobbet och kommer inte hem förrän på fredagkväll men vi kanske kan höras då)/Mor

2008-11-12 @ 19:45:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0