11 dagar kvar ,

tiden går när man har roligt ;)

jag är stolt över mig själv , städa hela rummet igen , möblera om , sydde förhand , hittade min kjol , postade massa brev :) ja en massa .. känns bra nu . har bara hälsokontrollen kvar . sen är allt klart och flyget går 10.05 den 20 oktober :)

i helgen blir det småpartaj med mina kära , iaf dom som tar sig tiden att komma :) hehe , förlåt josefine :P jag förstår att du måste jobba , vi se ju nästa vecka <3 kan bli kul tror jag ..

annars så blir det mopedkörning idag med , fett kul :) det va länge sen nu , men vad gör man inte för syster ;) farfars moppe är toppen och tack för lånet <3

nä , nog för idag . ha det bra :)

CHOP CHOP

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0