5 dagar ...

shiit pommes frites :) idag är det ännu närmare :D hehe.

idag har jag hunnit klippa mig , vid 10 . det sög att alarmet stod på 9.00 :P ajaa , bara gilla läget .
efter det gick jag hem och gick över till älskade farmor och pratade en stund och bläddrade lite i tidningar :D

öppnade brevlådan och fann mitt internationella körkort , hell yeah . alla papper klara nu :) känns bra . nu är det bara växling av pengar , bokköp och mössköp kvar tror jag :) det dyker säkert upp något mer . synd för mina föräldrar isf :D hehe .

nu är det bara den ångestfyllda packningen kvar , goosh och fyfan för den. hoppas att min kära vän belinda hjälper mig lite idag när hon tittar förbi :) <3

snart är det måndag och samling med gänget,  det är lite det jag ser fram emot mest . bara två brudar som inte hört av sig , iaf som jag vet . men det är kul att vi ändå är 12 stycken :) greeat .

LOOKING FORWARD RIGHT NOW

CHOP CHOP

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0