första snön i sverige

har jag hört . här sitter man med solsken, blåst och kyla "/ kissväder . jag saknar snön lite , åka pulka & snowboard :) folk har klagat på att jag inte uppdaterat så jag får göra det nu ... på senaste har det väl inte hänt jättemycket . har pratat med massa folk på skype , kul att ha lite socialt umgänge där iaf :) just nu har jag hantverkarna hemma och det är damm verkligen överallt , usch , dessutom fixar dom på mitt rum så det ser ut som fan där .. hoppas dom städar efter sig :D

börjar jobba vid 2 nu med . ska åka och hämta max på preschool :) haha , förövrigt så igår efter 3 någongång kom blake hem och bara : OPS , me and chase did forget that you was home , så dom hade varit hos sina vänner :P idag kommer även min LCC hem till mig och efter det ska jag och ida troligtvis åka till affären och göra ett nytt försök :) hittar jag ingen halloweendräkt så skiter jag i halloween. har ändå inga planer för helgen , PLANER NÅGON????

såg mamma mia igår med  . lätt värd film ;) ska se save the last dance 2 ikväll med :D skönt att ha lite att göra om dagarna , är rätt ensam och utan bil om dagarna. eller jag va ju på playdate med max igår . kul att träffa andra aupairer och lite och slippa tänka på att underhålla barnen :P

nu vet jag inte vad jag ska skriva mer så jag lägger ut bilder istället :P

max på sin jeepmax och rae sitter på laila på playdaten

CHOP CHOP

Kommentarer
Postat av: pekka

kom hem nu,,,Hanna G,skrev på i dag MEN vi har ju för helvete ingen mål-vakt!!! ha de puss o kram,,från pekka o lena

2008-11-08 @ 21:49:10
URL: http://http:/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0