måndag


för en gång skull vaknar jag upp i all min ensamhet, ingen katt (rip) & ingen sjuk mamma .

det börjar bli rätt segt att sitta hemma nu faktiskt... fick hem lite papper från cultural care idag med , snart ska visumet fixas,  greaat . 850 kr fattigare känner jag just nu :D,  skönt att det mesta börjar lösa sig nu faktiskt... tänkte börjar skriva en checklista nu också , lär ju behövas så jag inte glömmer en massa saker hemma , för hemma gör dom ju ingen nytta när jag är i USA :)

annars så är det träning och matlagning lite senare .. får väl se hur det blir med träningen , har sträckt någon söt liten muskel i nacke/axel/rygg :P AJ

just nu :



älskar denna låt och jag vill dela med mig av den :)
E.




haha , det här meddelandet gjorde min dag när jag bara hux flux fick detta på efterfesten  :

"hejsan du var verkligen fin! vad gör du på dagarna annrs då? du har inte lust att jobba på en fest vi ska ha nära dig? kram"

Det visade sig att jag i så fall skulle servera drinkar i sexig outfit, haha . det hade ju varit en syn i sig :) jag tackade dock nej :P
E.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0