sammandrag av helgen

ujujuj ... finns saker att berätta :)

fredag
familjen var och hälsade på nyfödda kusin moa, riktigt söt och gosig :D senare vart det telefonsamtal från robin och plötsligt hamnade jag i stan för fylletaxeri .. det va ju najs resa hem , lite skratt åt robins fula historier .... det va typ den kvällen..

lördag
match och förlust med 3-0 , surt . men vi kommer tillbaka nästa säsong , då ska jag heja på er brudar :) sen va det utgång på schemat , platens med gänget efter mycket strul . OVANLIGT .. jaja , vi kom ju iväg iaf . det va najs , tills bunten svek tidigt . slutade i säng hos jenny, tack :) förövrigt så "kötta" jag sönder min häl . asont , det sög att jag dessutom trampa snett,  men sånt som händer :P

söndag
tidig morgon och bilfärd hem . våffelfrukost stod på bordet när jag kom hem :) sedan träffade jag även min favoritkusiner över hos farmor <3 fotboll klockan 15 för att heja på herrarna och grattis till seriesegern. kom hem och slockna på soffan , sen ringde min favoritpillan och muntrade upp mig med en övernattning och myskväll :) tack för att du finns <3 dagen började segt och slutade perfekt ...

måndag
vaknade tidigt pågrund av min kära vän som klampa omkring :) vi käka frukost och sen vart det sex and the city the movie , BÄST <3 bäbismax kom även förbi en sväng och joina oss , det va mys :) efter det följde jag pillan till jobbet och cyklade hem på min lånade cykel , jobbigt värre :P hehe . och nu sitter jag här ensam och peppar för matlagning och fotbollsträning , får väl se hur det går vägen , jag hoppas kunna få på mig en sko :) hehe .
fick hem polisregisterutdrag idag med,  skönt att något är fixat iaf , vill bara tala om att inga anmärknigar finns :)

jajaaa .

haha, min kära sovplats :)


CHOP CHOP

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0