alldeles för solig onsdag :O

AJ ....

har ju solat lite idag , varit omkring poolen med ungarna och badat bubbelbad .. sedan vart det för blåsigt nere vid poolen så jag frös och bestämde mig för att lägga mig i solen på balkongen ... varmt va det ju , inte lika skönt efteråt... jag svider bara lite nu , skön natt för vissa , vi får väl se för mig


efter 20 min på beachen liggandes på mage, AJ !

aj !

måste sola armbaksidan också tror jag ... haha


hm , jag smörjde in mig med solfaktor 6 , är det bra eller dåligt ? det luktar gott iaf :)

CHOP CHOP

Kommentarer
Postat av: Jessica

haha du far nog ta en starkare i morgon!

Onskar solen lyste har ocksa, men d enda den gor ar lyser med sin franvaro.. Hela veckan ser d ut som! :P

2009-04-09 @ 03:50:57
URL: http://itsallaboutjj.blogg.se/
Postat av: David

haha, Vilken polkagris! haha.

2009-04-11 @ 18:14:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0