barn kan vara söta

haha , idag har varit en rolig dag :) det började med att jag åkte och hämta max och rhea ,, när jag skulle släppa av rhea så va ingen hemma och jag ringde hennes mamma och inget svar , så jag tog med rhea hem till oss och hon stannade på lunch och lekte med max, tack för det :) slipper jag .. haha . sedan poppade grandma patty upp i dörren och hon skulle hjälpa till med att tvätta och packa idag då det va fullt kör hela kvällen ... mandy skulle till sjukan och titta upp ett knä och garrett hade träning med chase ..  iaf , så jag lämnade max hemma när jag körde blake till velocity (underbart skönt att vara utan max) , så jag tog med mig datorn och satt där i min ensamhet och studerade blake...

det är alltid lika kul att vara själv med honom för han pratar om ganska mycket kul och sjunger i bilen och dansar med mig , haha . idag lurade jag i honom att jag bodde i en trailer (husvagn) , för han pratade om att han inte förstod folk som bodde i sånna .. så sa jag efter ett tag att jag skojade och då sa han att han skulle bo på en mansion när han blev gammal och rik
jag - med babes i bikini ?
han - nej, jag ska bara ha en tjej, att ha flera är att bedra och det är elakt .. man ska hålla sig till en
hehe, det va sött sagt :)

vi åkte hem och jag skjutsade nästa unge till fotbollen.. åkte hem och plockade upp blake , åkte tillbaka till fotbollen , plockade upp chase och lämnade av blake för han skulle på en bokklubb . åkte hem och jobbade klart och packade färdigt mina kläder och max kommer in i rummet när jag ska gå upp med väskan och han säger :

-vart ska du ?
-hem..
-varför ?
-jag vill inte stanna kvar här längre
-men , när kommer du tillbaka då?
-aldrig
-NEEEEEJ .. du får inte åka
-max, jag skojade bara , jag åker ingenstans , jag ska åka med er till florida

oj , jag skulle bara skoja lite , det kommer bli svårt att lämna på riktigt känner jag "/ .. haha, när jag går ut med väskan i stora rummet utanför mitt rum så spelar chase basket och han frågar mig vart jag ska ... till florida ... VA ?! ska du också åka med oss ? Jaa . får jag inte det ? YEES,, YOU'RE FUN :) efter det säger blake att det kommer blir roligare med mig också .. haha . TACKAR :) <3

så en bra dag idag måste jag säga .. nu måste jag se grey's anatomy och sedan mtv och sedan packa klart mina sista grejer :) see yaa , och just det . vet inte om jag har internet i florida än så jag vet inte om jag kommer blogga eller inte , hoppas på internet :D

CHOP CHOP

Kommentarer
Postat av: Mor

Ha de nu riktigt skönt och akta dig för hajarna :)

2009-04-03 @ 11:40:03
Postat av: Mor

Ha de nu så jätteskönt på resan och se upp för hajarna :)

2009-04-03 @ 12:06:15
Postat av: Mor

Haha, folk kommer tro att jag är glömsk och inte kommer ihåg att jag lagt in kommentar. Tror nog de har problem på denna sida för mitt första inlägg syntes inte och när jag en stund senare la in ett nytt så syntes det :) Just nu när jag skriver detta så finns det inga kommentarer igen så, jaja vi får väl se vad du ser för nåt.

2009-04-03 @ 12:09:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0