blandat väder tisdag

ska börja med att säga att det nästan är 24 timmar sen jag åt värktabletter ;) påväg åt rätt håll iaf.

eftersom jag sov lite dåligt på natten så tog jag sovmorgon till 11 :D sköönt ,, duschade och åkte och hämtade max och rhea och dom skulle luncha hemma hos oss . YEAH. så jag gav dom lunch och sedan kom ella också , så dom ville ut på studdsmattan, självklart tänkte jag och bunkra upp med en stol på uteplatsen så jag kunde sola :D brände mig lite lätt och fick nog lite extra färg . skönt va det :) satt säkert i solen i 40 minuter innan det va dags att skjutsa hem rhea .. sedan vart det velocity . medans blake workoutade åkte jag och max till suntrust och snackade lite , max fick även en klubba av dom för att han va så duktig . (för en gång skull) . åkte och hämtade blake och regnet piskade ner och vi hörde åskan .. lustigt deet där alltså , hoppas på en varm dag imorgon .

till helgen ska jag köra till baltimore . LÄSKIGT ! ska jobba varenda dag nu då föräldrarna förstod att jag inte gillar att ha lediga dagar mitt i veckan . så istället blir det långledigt nästa helg .. fredag lördag och söndag .. dom dagarna kommer spenderas i Mclean hos malin som har födelsedagsparty . ska  bli helnajs med en helg med henne då det va länge sen man sågs.

imorgon hoppas jag på att dagen går fort , blir playdate på morgonen sedan nap sedan vet i tusan ,, hoppas det går snabbt i vilket fall :D usch . jag är trött på att jobba , idag har det känts som torsdag och det har stört mig lagom. Snart helg iaf .

hörrni VÄNNER , vad hände ?!

CHOP CHOP

Kommentarer
Postat av: Josefine

åh jag vill också ha en massa sol och bli brun :) hoppas allt är bra med dig, nu är det inte så långt kvar tills du kommer...eller jo det är det ju men vi får väll låssas som det :) Jag saknar i vilket fall dig, LOVE <3<3

2009-04-22 @ 19:06:39
URL: http://josefinethorn.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0