härlig fredagkväll

Eftermiddagen i sig har inte varit så händelsefull , har suttit i bilen för det mesta då jag kör ungarna kors och tvärs,  blir likadant imorgon ..

Alanna kom däremot till mig runt 8 och vi drog på bio , vi såg 17 again , jag grät och skrattade :) Sevärd film då zac efron är dundersnygg . Efter bion tog vi kort i sån där automat , det var skoj :)

Imorgon blir det som sagt jobb , men dock bara till 4 , sen blir det fest . Ska bli kul att komma ut bland folk , var ett tag sedan sist . Vi får se hur bra uppdateringen blir imorgon  .


sen var det ju det där med att parkera i p-hus med bettan alltså .
en bild då alanna sticker ut huvudet från takluckan :D

min favorit australiensare :) <3


CHOP CHOP

Kommentarer
Postat av: David

Trodde du åkte till USA för att jobba som au-pair, inte taxi chaffis;) haha

2009-04-18 @ 13:57:01
Postat av: Elin Olsson

Hej Erica !! Jag tror du kommer ihåg mig , jag jobbade med dej på intersport vid paket inslagningen och i sommar tar jag studenten. Jag vet inte vad jag vill göra men funderar på att plugga collage i USA. Jag skulle vilja se och vara i USA en tid innan för att se om jag trivs och så vidare. Då föll det mig att jag kanske skulle prova att pli au-pair och jag visste att du var nu och såå. Tänkte kolla med dej hur det är ? Hur fick du tag i en familj ? Hur går man tillväga? Hur är det att vara au-pair ? All information som är möjlig. Om du har tid och vill svara kan du svara till min mail som är elin[email protected] Tack på förhand ! Kramar Elin Olsson!!

2009-04-18 @ 18:32:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0