igor ..

sofie och jag satt och snackade på msn , vart uttråkad och hon kom över . vi åkte till giant och hyrde filmen Igor , askul film . Blake tycker dock att han är äldre än mig då jag tittar på tecknat , strunt samma :)

Jag köpte också ett last med vatten .. jaja , just nu är det såhär att våran vattenmaskin funkar inte , is kommer ut men inget jävla vatten , och vattnet här är uuusch och blä !! så jag tänker förorena ett tag då jag måste få i mig vatten på någon väg.

Mandy gjorde en underbar lax med ris idag .. yummy :) loved it , det finns rester kvar tills imorgon .. MUMS , can't wait .

gonatt , tidiga kvällar för mig då jag jobbar 57,5 timmar denna vecka , men ni kan vara lugna, jag har själv gått med på det , innebär mera ledig nästa vecka : )

CHOP CHOP

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0