många dagars uppdatering

ujujuj , nu ligger jag efter.  hade bloggtorka men ändå inte liksom . va lite trött på bloggen så ni får förlåta mig . Dock har det hänt massa sen fredags så vi får se hur stort blogginlägg detta blir :)

Fredag:
Mina värdföräldrar åkte iväg till Jamaica på bröllopp så jag började runt 7 på morgonen .. Sedan vart det en "världsplaydate" , vi va fem aupairer i mitt hus som lagade lunch och bara tjittjattade. vi alla va från olika länder också,  pretty awesome :D sverige , finland, danmark , brasilien & thailand. En väldigt rolig playdate , men stökigt blev det och det fanns ett par ungar som misskötte sig som tex ashley och max !! dom fick för sig att klä av sig nakna då ashley kom upp med de ideen för tredje gången med någon . jag va fly förbannad för dom hade gömt sig bakom en soffa och suttit nakna i källarn , ungar !! så jag vet inte hur många playdatar jag kan göra med henne igen . jaja,  förövrigt va det jättekul som sagt , tror vi aupairer hade mera roligt , vi hoppade studdsmatta och grejjade . hehe . dagen gick ganska fort men va sur då jag jobbade 11,5 timme !
Camilla kom och umgicks och vi åkte till starbucks och sedan till giant för att handla mat och sedan hem och laga mat :D såg film och jag va skittrött :P men det va en trevlig och lugn kväll .


thailand och danmark

sverige

finland

brasilien ;)

barnen :)

Lördag:
Ungarna kom hem från alla övernattningar dom gjorde , eftersom jag inte kan ta hand om dom 24/7 . Så vid 11 kom max hem och han gick snabbt upp till ellas hus för att bada i en lite plastpool . Sen kom blake hem vid 12 . vi gjorde lunch sen kom chase vid 2 , vi gjorde oss iordning och åkte till lacrossen med blake, vi andra vände hem igen för det va så himla varmt . åkte tillbaka och tittade på sista biten , blake gjorde mål :) Chase glömde sitt DS så vi fick vända när vi åkte till baltimore , inget DS kvar , får hoppas på det bästa att någon snäll har lämnat in den någonstans ! Vi åkte tillbaka och lyckades komma fram till baltimore och big pops house. 

Söndag:
Åkte till kyrkan på morgonen i baltimore , åkte sedan därifrån direkt hem till south R med max och chase . va hemma runt 12.30 , vi gjorde visst ett stopp på donken för lunch :) sedan hem och göra ingenting i en liten stund , sedan blev det att åka bil till simträningen för chase .. och sedan hem igen . vi väntade på big pop så jag kunde sluta , för han och blake skulle komma senare då dom skulle göra något . slutade runt halv 6 , ringde laila och gratulerade henne på hennes 21 års dag , slutade med att vi åkte till pizza hut på hennes begäran . haha . hon tjatade om att det va hennes födelsedag hela kvällen :)


laila och sofie

laila och jag

patrizia


Idag:
Ska bli megavarmt idag med .. börjar jobba snart dock . jobbar till 10 ikväll , USCH ! jaja, snart är det helg :) The hills ikväll med. . underbart :) får ju inte glömma att färjan är också . längtar alltid lika mycket till måndagar , jag ser ju inte min johanna idag heller "/ får bli en annan dag .
CHOP CHOP

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0