regn-onsdag

innebar en dag inne .. jobb 10 timmar och underbart skönt att ha slutat . laila och collin kom över på playdate idag :) laila är allt bra skön , hon berättade hur brasilien såg ut och massa och att hon vill åka till europa , så jag har sagt till henne att göra ett stopp i sverige :D annars så har det inte hänt så mycket faktiskt ..

igår träffade jag camilla :) det va bra länge sen  , och oj vad vi babblade på . haha -. vid 11 bara , OJ ! ,  efter tre timmar på donken . vad hände ? så jag kom åter igen hem sent , men det gör mig ingenting , bara kul att träffa vänner .

vet dock inte vad som händer ikväll , ska försöka nå alanna och se om vi ska göra något , annars ska jag sova och slappa med tvn på :) jag är trött så jag slutar här .. 

här kommer två trötta pojkar från gårdagens tripp hem från velocity



imorgon är det torsdag och sen kommer fredag och efter det kommer lördag och då är det fest :) sånt gillar vi . haha
tack för alla tre hissningarna av skorna , antar att jag behåller dom då :P

CHOP CHOP


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0