sex månader

idag va det firande för 6 månader och vad passade inte bättre än ett paket från sverige med MAKRILL i :D goosh , kan inte vänta på att sätta tänder i det . hehe . Fick även lite påskägg och grejer och barnen var överlyckliga , max sa :  I LOVE YOUR MUM AND DADS' CANDY , hehe . Så det va ju en hit , jag drog även storyn om när pappa alltid kom hem på fredag med kinderägg , och dom bara : ooooh , you're so lucky .

Mitt huvud dödar mig också förövrigt. ville bara säga det , knarkar tabletter men det släpper inte !! ÅH!!

Men som sagt 6 månader , only a few left , way to go arlandagänget , congrats :) <3

Nu ska jag åka till älskade bruusch . later !

CHOP CHOP

Kommentarer
Postat av: Malin

Oh yeah ! Arlandaganget goes another half a year! :)

2009-04-21 @ 14:07:46
URL: http://mcb.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0